Kristiina Noppari

Olen työskennellyt henkilöstöjohtamisen parissa yli 17 vuotta. Minulla on pitkä kokemus yrittäjyydestä, järjestelmäkehityksestä, palvelumuotoilusta sekä gdpr:stä. Työssäni toimin laajasti monien eri yhteistyökumppaneiden, viranomaisten sekä erityisryhmien parissa. Koulutukseltani olen ylemmän amk-tutkinnon suorittanut tradenomi. Harrastuksena olen hurahtanut visualistin työhön ja myös luonnossa liikkuminen on lähellä sydäntä perheen ja ystävien kanssa.

Lähdin kuntavaaliehdokkaaksi voidakseni olla osaltani rakentamassa kaupunkia, jossa huolehdimme hyvinvoinnista ja kaikille turvallisesta elinympäristöstä. Tarvitsemme yhteiskuntavastuullisuutta turvataksemme paikkakuntamme asukkaille, yrityksille ja yhteisöille mahdollisuuden elinikäiseen oppimiseen, menestymiseen ja hyvään elämään sekä pitääksemme ympäristöstämme huolta.

Lisäksi halusin olla rakentamassa dynaamista, luovaa ja vehreää osaamisen ja yrittäjyyden keskusta, Huittisten kampusta. Kulttuurista tunnettua kaupunkia, jossa ihmiset viihtyvät ja haluavat viettää aikaansa kaupungin sykkeessä, jossa yritykset voivat hyvin. Kaupunkia, joka erottuu muista kaupungeista edukseen edelläkävijänä koulutuksen, osaamisen, yrittäjyyden, innovaatioiden, hyvinvointipalveluiden sekä viihtyisyyden osalta.

Martti ja mä 💙. Martti on läheisen tuttavani aivan ihana, eloisa koira. Martti osaa tervehtimisen taidon 😂 ja on niin sydämellisen innoissaan kohtaamisistamme, että tunnen itseni aina maailman odotetuimmaksi vieraaksi 😀. Ajattelen, että voi kun osaisin itsekin toimia aina samoin. Toisaalta nämä rakkaat luontokappaleet ovat kuitenkin vahvasti kiinni luonnossa koko elämänsä ajan ja heidän oikeuttaan siihen pitää myös kunnioittaa, sille pitää antaa oma tilansa. Yhteydestä luontoon ja ympäristön kunnioittamiseen ja hyväksymiseen lähtee moni ajatus paranemaan. Jokainen mielipide, kritiikki tai kannustus sisältää kehittymisen jyvän. Jokainen meistä on erilainen. Erilaisuus on rikkautta. Erilaisuus on voimavara. Jos joku on ajatuksiltaan erilainen, älä sano heti ei, kysy mieluummin miksi? Erilaiset mielipiteet ovat rakennusainetta, niitä kuuntelemalla rakennetaan vahvempi ja rohkeampi silta 💙.

Rakennetaan yhdessä tarinaa rohkeudesta, sitkeydestä ja luovuudesta, tehdään kaupungistamme vahva edelläkävijä .

Lähde Sinäkin !