Jaakko Petelius

Olen Jaakko Petelius, 49- vuotias myyntipäällikkö.

Asumme tällä hetkellä keskustan alueella ja lapsemme käyvät Huittisten kouluja. Vaimoni on työskennellyt Huittisten musiikkiopistossa viulun- ja alttoviulunsoitonlehtorina kohta 20 vuotta.

Olen toiminut metallialan yrityksissä tuotantopäällikkönä, myyntipäällikkönä, toimitusjohtajana sekä yrittäjänä.

Haluaisin jatkossakin edistää huittislaisten liikkumista ja jatkaa tulevalla kaudella Nuoriso- ja Liikuntavaliokunnassa. Toivoisin, että kaikki löytäisivät oman tavan liikkua ja sitä kautta saisivat enemmän iloa ja terveyttä elämään.

Muissa ajankohtaisissa asioissa olen kolmesarjalaisen eli riittävän suuren koulun kannalla. Musiikkiopistolle pitäisi saada myös mahdollisuus toimia yhdessä koulun kanssa samoissa tiloissa.

Olen liikkunut koko ikäni ja kilpaillut hieman siinä sivussa useassa eri lajissa. Yksi todiste on osallistuminen Huittisten kaupungin yleisurheilukisoihin. Osallistujia oli kuulantyönnössä kolme. Sijoituin hienosti pronssille. Haluan edistää Huittislaisten liikkumista, jotta jokaisella olisi yhtä hyvät mahdollisuudet saavuttaa menestystä niin kuin minä kuulantyönnössä.

Tällä tavalla koulun, harrastuksen ja tilojen yhdistäminen olisi järkevää sekä tehokasta. Koulun rakentaminen pitäisi aloittaa välittömästi.

Nuorten hyväksi voimme tehdä enemmän. Nuoret eivät saa jäädä ilman koulutusta tai työpaikkaa. Heitä pitää saattaa elämässä eteenpäin, vaikka olisi kuinka vaikeaa. Jokainen nuori on tärkeä.

Tällä kaudella olen toiminut Nuoriso- ja Liikuntalautakunnan jäsenenä sekä

Satakunnan Ammattikorkeakoulu Oy:n hallituksen jäsenenä

Olen ollut kuluneen vuoden Kokoomus ry:n hallituksen varapuheenjohtaja.

Olen Rotary ry:n jäsen.