Anni Tormas

Olen 36-vuotias ja asun perheineni Huittisten Sammussa. Perheeseeni kuuluu puoliso ja viisi lasta iältään 13v, 11v, 11v, 9v ja 6v. Lapset harrastavat voimistelua, salibandya, musiikkia, lumilautailua ja pelaamista. Näkökulmaa perhearkeen löytyy yläkoululaisesta päiväkoti-ikäiseen. Puolisoni työskentelee radioverkkosuunnittelijana.

Koulutukseltani olen kirjasto -ja tietopalvelualan tradenomi YAMK ja työskentelen Eurassa kirjastopäällikkönä. Vastaan työssäni kunnan kirjastopalveluiden kokonaisuuden esimiestyöstä; toiminnasta, kehittämisestä sekä viestinnästä. Olen aktiivisesti mukana kirjastoalan kehittämisessä myös valtakunnallisesti: Suomen kirjastoseuran hallituksen jäsenenä ja Yleisten kirjastojen neuvoston jäsenenä.

Kuva: Pauliina Puputti Facebook: https://www.facebook.com/TormasAnni Instagram: https://www.instagram.com/samrotinna/ 📞 044 54 252 70 📬 anni.tormas@tuumi.com

Harrastan laiskottelua, lukemista, elokuvia, musiikkia, kaikenlaista kulttuuria sekä liikuntaa. Kokemusta löytyy yhdistystoiminnasta mm. MLL Huittisten yhdistyksen hallituksessa ja parhaillaan olen Sammun koulun vanhempainyhdistyksen sihteeri.

Olen ollut Huittisissa kaksi kautta luottamushenkilönä kirjasto- ja kulttuurilautakunnan jäsenenä sekä sivistyslautakunnan jäsenenä. Tällä hetkellä olen nuoriso- ja liikuntalautakunnan varajäsen.

Kirjastovaikuttaminen, yhteiskunnallinen vaikuttaminen yleensä, osallistaminen, innovointi, palvelumuotoilu ja kaikki uudenlaiset tekemisen tavat inspiroivat minua suuresti. Viestintä sekä hyvä johtaminen ovat minulle tärkeitä asioita. Kaikkien äänen pitää tulla kuulluksi kunnassa, olipa sitten kyse työntekijöistä tai asukkaista.

Tiedän, miten kunta toimii ja minulla on intoa olla kehittämässä! Keskeistä osaamistani ovat kunnan hyvinvointipalvelut ja yhteistyö kunnan eri palvelualueiden kesken; tavoitteen hyvä arki kuntalaisille. Arjen hyvinvointia ovat saavutettavat palvelut, tekniikan ja digitalisaation tuomat mahdollisuudet ja se, että tärkein asia, ihminen, nostetaan kaikessa tekemisessä keskiöön. Parhaat kuntapalvelut tekevät ihmiset ihmiselle. Kaikenlaiset ammattilaiset kunnassa ja kuntalaiset itse osallistamisen kautta.

Vaalilupaukseni! Lupaan olla avoin, kuunnella ja ottaa selvää. Oppia uutta, suhtautua ihmisiin ja asioihin avoimesti. Meille kaikille paras Huittinen tehdään hyvällä yhteistyöllä, kuunnellen, keskustellen ja asioihin perehtyen.

Haluan, että otat yhteyttä ja kerrot miten minä voisin parhaiten edustaa juuri sinua. Kuntavaalien päähenkilö ei nimittäin ole ehdokas itse vaan kuntalaiset.

Hullun hyvä Huittinen meille kaikille tehdään yhdessä!